Overslaan en naar hoofdcontent gaan

Eindelijk de knoop doorgehakt.

Opmerkingen

2 opmerkingen

• Wesley vd B

Hey Nieuwbegin,

Ontzettend goed om te zien dat je de eerste stappen hebt genomen om te stoppen met gokken, echter wil ik je adviseren om op zoek te gaan naar lotgenoten waarmee je over je verslaving kunt praten. Zij kunnen je handvaten geven om jezelf nog beter te wapenen. Want alleen kan je het niet dragen. Ik ben ook rond mijn 18e verslaafd geraakt en heb dit bijna 10 jaar alleen geprobeerd op te lossen. Toen ik in 2022 besloot me aan te melden bij de AGOG voelde ik me pas echt voor het eerst begrepen en heb zo heel veel nieuwe inzichten gekregen over mijn verslaving, inmiddels ben ik 1 jaar en 7 maanden gokvrij.

Ik ga je in ieder geval heel veel sterkte wensen!

0
  • Jelle

Hi Nieuwbegin,

Welkom op het forum! Dapper dat je de stap hebt gezet en ervoor hebt gekozen om het hier te delen. Hoe jij omschrijft jezelf "vies" te voelen door te liegen naar andere mensen en hun te laten opdraaien voor de lasten komt binnen en is erg herkenbaar. Mooi omschreven.

Het is voor niet gokkers vaak lastig te begrijpen hoe een verlies ook als een verlossing kan voelen. Ik vind het mooi om te lezen dat jij nu al direct vrijheid ervaart door te kiezen voor jezelf.

Verder sluit ik me aan bij Wesley hierboven.
    Hoe ziet de komende periode er voor je uit?

0

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.